joi, 19 februarie 2015

Trăiește clipa!

Am fost dintotdeauna fana momentelor frumoase, a amintirilor plăcute, însă sunt conștientă că greutățile fac parte din viața oricărui om, la fel cum sunt conștientă de faptul că orice început are și un sfârșit, căci totul este efemer.
În noaptea de după „Ziua Îndrăgostiților”, Cupidon s-a îmbătat puțin și, în loc să lovească inimile oamenilor cu săgețile dragostei, a făcut ca două mașini să se „lovească” între ele. În urma accidentului, trei persoane și-au pierdut viața,  un bărbat de aproximativ treizeci și cinci de ani și două fete de nouăsprezece ani ( http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/impact-mortal-in-judetul-bacau-trei-persoane-au-murit-si-alte-cinci-au-fost-ranite-intr-un-grav-accident-rutier.html ). Pe una dintre ele o cunoșteam încă de la grădiniță, fusese prietena mea câțiva ani buni, până ne-am certat dintr-un motiv copilăresc și, deși am „făcut pace” ulterior, n-am mai păstrat legătura.

Am auzit zeci de variante ale poveștii accidentului, așa că n-am de gând să cred nimic sau să blamez pe cineva. Sunt de părere că toți s-au aflat la locul nepotrivit, în momentul nepotrivit, că soarta a avut un plan strict pentru fiecare dintre ei și că nu mai este loc de „ce-ar fi fost dacă...”. Povestea lor a tras, cred eu, un semnal de alarmă pentru toți tinerii care conduc în stare de ebrietate, care nu respectă regulile de circulație sau care își pun încrederea - și, implicit, viețile - în mâinile unor șoferi ce au cel puțin o bere „la bord”.
Astăzi, împreună cu peste o sută de persoane care au cunoscut-o, am condus-o pe ultimul drum, primind, poate, una dintre cele mai de preț lecții pe care soarta mi le putea oferi.
Doare să vezi cum o persoană care avea toată viața înainte se stinge atât de brusc, doare să te gândești că o mamă ajunge să-și îngroape copilul, doare chiar și să te pui în locul celor care au supraviețuit accidentului - sunt norocoși că trăiesc, dar vor rămâne toată viața cu amintirea accidentului.

Poate că încă nu știu concret ce să fac cu viața mea, dar de un lucru sunt sigură: trebuie să mă bucur de orice clipă, fără să uit să mă gândesc la consecințe, trebuie să fiu atentă la ceea ce se petrece în jurul meu și să apreciez atât persoanele pe care le am lângă mine, cât și lucrurile pe care soarta mi le oferă. 

Trăiește clipa PRUDENT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu